Terbang bersama.....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 26, 2011

Tertunai sudah hasrat di hati..

Hye uols!

Tajuk entry kali kali mcm mengidam sesuatu je kan.. hahaha
Mmg aku mengidam dah lama dah.. sejak sebelum raya hari tu.. tp hari ni baru dapat...
Selama ni kalau nampak juz ushar2 jer...
Asik la dok pendam dalam hati....

So hari ni, hati dah nekad.. aku mesti dapatkannye jugak!!!
Yessss.... ajak hubby g The Mines.... Pusing2 tanya harga.. pastu dah dapat the best price, fikir2 dulu sejenak sambil kaki melangkah ke mesin ATM...
Maka dengan itu, dapatlah di genggamanku Samsung Galaxy S Plus.... Muahahahahaha...
Puas hati aku....
Walaupun x sehebat macam orang lain punya.... Galaxy Tab, Galaxy Note, IPhone 4s & ntah pape lagi lah kan....
Janji aku suka & dapat ape yg aku nak....
Terima kasih gak kepada gov sbb beri bonus bulan ni.... hehehehe

Bagi aku Sambung Galaxy S Plus ni sgt stylo n smart.... I like.....




No comments:

Post a Comment