Terbang bersama.....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 2, 2012

whishlist this month

Sebenarnya ape yg aku idamkan ni dah lama beli. Tp tetibe rase mcm x sesuai lak utk aku. Lalu aku berikan pd mak tersayang.. Kebetulan mak pun suka.. Aku dah plan dah, klau mak x nak aku nak jual kat fb jer. Hihi.. Syg tau brg bagus, berkualiti n branded.. Hmm brg apa yg aku maksudkan tu? Ala.. Barangan wanita..beg tangan.. Aku beli kat parkson kluang. Kalau x de sale mmg aku x beli. Terasa syg nak belanja bende mahal padahal duit tu kita leh wat macam2. Harga sebenar beg ni rm300++. Selepas less dapat le rm100++.. pierre cardin ko! Sgt berpatutan harganya dgn kualitinya yg bagus. Mungkin ni mmg rezeki mak sempena hari ibu. I love u mom. Muahhh... Nnt nak cuci mata, cari beg tangan yg lebih sesuai dgnku..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment